14:31 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رشد بورس

تحلیل ارزش روز بازار سهام در دو مقطع زمانی و اشتباه فاحش در محاسبات بازدهی
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با بررسی ارزش روز بازارسهام شرکت های بورسی در دو مقطع زمانی اعلام کرد: مقایسه کمی شاخص طی۱۰ تا ۲۰ سال اخیر برای نشان دادن میزان رشد بورس ، اشتباهی فاحش است.
تاثیری که انتخابات امریکا بر بورس و فرابورس ایران می‌گذارد
نماد برتر- انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا چه تاثیری روی بازار سرمایه ایران می‌گذارد؟ این پرسشی است که فعالان و کارشناسان بازار سرمایه نسبت به آن دیدگاه یکسانی ندارند.
چرا بورس به این حال و روز افتاد؟
نماد برتر- عضو اتاق بازرگانی تهران می‌گوید، افت قابل توجه شاخص بورس در هفته‌های گذشته، چند عامل کلیدی و مهم داشته است.
تحلیل وضعیت فعلی بازار سهام و پاسخ به ادعای چند اقتصاددان + چند خبر از بانک
نماد برتر- رئیس سابق سازمان بورس و مدیرعامل بانک آینده با اعلام نکاتی درباره بازار سرمایه و پاسخ به ادعای چند اقتصاددان و از درخواست انتقال نماد ، افزایش سرمایه، عرضه اولیه و... خبر داد.
 رشد بازار بورس با واقعیت‌های اقتصادی همخوانی ندارد
نماد برتر- یک کارشناس اقتصاد مسکن با بیان اینکه برای اولین بار در تاریخ دارایی موجود در بازار بورس تا حدودی با حجم دارایی های مردم در بخش مسکن قابل مقایسه شده است، گفت: رشد بازار بورس با واقعیت‌های اقتصادی همخوانی ندارد.
ریشه بحران نقدشوندگی در بورس / وضعیت این هفته بازار و معرفی صنایع مقبول
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با بررسی ریشه بحران نقدشوندگی در بورس و طرح سئوالی مهم ، وضعیت این هفته بازار را پیش بینی و صنایع مقبول را معرفی کرد.
 سه سناریوی جذاب از سهام تا پایان سال
نماد برتر- سه سناریو برای دورنمای بازار سهام در این هفته، در میان مدت و تا پایان سال ترسیم شده است. اجماع تحلیلگران اما همگی روی رشد ادامه‌دار تاکید دارد.
بورس شفاف و سالم ترین نوع سرمایه‌گذاری/ مردم سهامداری کنند
نماد برتر- یک تحلیلگر بازار سرمایه، تاکید کرد که بورس شفافترین و سالم ترین شیوه سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود که اگر سرمایه‌گذاری در آن با رعایت قوانین و شاخصه‌های مشخص شده انجام شود، هیچ سرمایه‌گذاری در آن متضرر نخواهد شد.
بورس بازان چرا همیشه رفتارهای مشابه دارند؟!
نماد برتر- الگوی رفتاری غالب در بازارهای مالی در 7 سال اخیر در ایران نشان میدهد که میتوان یک وضعیت مشابه را سناریوبندی کرد.
سهام چگونه همه بازارها را قبضه کرد
نماد برتر- ریشه افت و خیز بازار سهام در این روزها را باید در چه عاملی کندوکاو کرد. به راستی رشد بورس چه تاثیراتی را بر سر بازارها در ایران به دنبال داشت.
مقایسه بورس با سایر بازارها را چگونه باید تفسیر کرد
نماد برتر- اگر بخواهیم افت و خیز بازار سهام را از دریچه ارزش گذاری تحلیل کنیم، چه سناریویی را میتوان برای حرکت بازار سهام و سایر بازارها بازنویسی کنیم.
قیمت دلار سوخت رشد بورس را تامین میکند؟
نماد برتر- تغییر کانال قیمت دلار در چند روز گذشته چه اثری میتواند در روند حرکتی بازار سهام داشته باشد. آیا میتوان در انتظار صعود دوباره شاخص این بار متاثر از دلار باشیم.
بازده غیرعادی بورس عامل رشد بازارهای موازی
نماد برتر- به اعتقاد یک کارشناس، انتظارات تورمی مردم به‌طور ناگهانی افزایش پیدا کرده که دلیل آن افزایش نرخ بهره انتظاری سرمایه‌گذاران است، به همین علت مردم از زمستان گذشته شبه پول خود را به پول تبدیل کردند که در بازارهای دارایی مختلف آن را می چرخانند.
بازار سهام در سال ۱۳۹۸ چگونه خواهد بود؟
پایگاه خبری راد: یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است عوامل بنیادی بسیاری وجود دارد که نشان از رشد قیمت‌ها در بازار سرمایه برای سال جاری می‌دهد؛ درآمد ارزی دولت و امکان یا عدم امکان سرمایه‌گذاری در بازارهای موازی با بازار سرمایه از جمله این عوامل است.
بهترین و بدترین بورس متعلق به کدام کشورها بود؟
پایگاه خبری راد: هر چند که بازارهای مالی جهان در سال گذشته بدترین عملکرد یک دهه اخیر خود را به ثبت رساندند، اما عملکرد برخی از آن‌ها بهتر و برخی بدتر از متوسط جهانی بود.